The blackness in a brand new pair of jeans is the best black i know.
Hade mina nya Levi’s på mig igår. För första gången. åh dat feeeling. Dock var dom så jävla hårda och mina höfter dog lite på köpet. Men det är bara bra, För dom kommer dom sitta perfekt när jag har gått ut dem lite you know 😉

20121106-114012.jpg

 

Hade en skit trökig skoldag igår egenligen. Affärskomunikation, svenska ,Hål i fyra timmar, Sen internationell ekonomi. Och duktig som man är väntade jag i dom där fyra timmarna. Jag var t.o.m. med på en lekiton jag inte en har. Bara för att tiden skulle gå lite fortare, Men SJÄLVKLART är internationella ekonomin inställd! vilket jag får reda på tio min efter att den skulle ha börjat. Är det tacken för att man är en duktig elev och inte skolkar?!?!? japp tydligen.  SUUUCK!
Men för att göra dagen bättre vart det lite tröst shopping! hihi. Inte så dyrt den här gången, om man räknar på att jag fick med mig fem små saker hem 🙂

20121106-114020.jpgVisar er lite senare, puuuss

 

Kategorier: Negativt, Skolan | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Lämna en kommentar

Blogg på WordPress.com.