Lördag i all ära

Tjenare tjenare! Skriver en lördags uppdatering så här dagen i ära. Hade fullt upp heeeela lördagen, Lagade mat, städade, fixade och donade, satte upp JULGRANS-belysningen hör och häpnad i våran gran på tomten. Stod högst upp på stegen och använde hela min längd för att nå högst upp på toppen. Jädrar vilken adrenalin kicka jag fick, haha stegen rörde på sig och jag va nära ett fall men annars gick det bra! Och varför vi gör det nu, nästan två månader innan julafton, är för att det är mycket lättare nu innan snön. Dock har vi ju dom inte tända!

20121106-110506.jpg

Middag: Lax, pepparrots-mos och sallad. De va på riktigt himmelskt gott!20121106-104809.jpg

Tog en liten powernap efter middagen, egentligen inte alls så sugen på att gå ut. Eller det var vad jag trodde iaf. Men se där hade jag fel. Smsa min partybrutta och sen hade jag 15 minuter att göra mig i ordning på. Hon och Niklas hade varit på kyrkogården så dom hämtade upp mig på vägen hem. In i duschen, på med kläder, fram med dricka, på med ytterkläder och ut till dem i bilen. Hjälp glömde jag något?
20121106-104906.jpg

 

Och efter en oväntad vändning utanför Allstars så gick vi till Brända bocken. Träffade några killar från skolan och även C. Som förövrigt är tremänning med Linneá. Drack fem öl och sedan rörde vi oss mot slick. Där vi trodde de skulle vara ganska tomt, men icke så nicke, det var smockat! Hela allt var öppet. Och vi dansade som aldrig förr, eller ja de gör vi ju jämnt när vi är ute bara vi två 😉 Har verkligen  inte haft en enda tråkig utgång med henne! 20121106-104918.jpg

20121106-110228.jpg

Trötta i fötterna och på väg till bussen efter kvällens bravader ringer hennes mobil, VI FÅR SKJUTS! Guld värt, och snäppet bättre blev de då vi stannade på MAX för lite chilli cheeez, Mums!
Tack för alla spontana och otroligt roliga utgångar Linnéa, och fler ska de bli!

Men kanske ska ta det lilla lugna ett tag nu, vart ut tre dagar i rad. Tosdag, Fredag och lördag. Måste skärpa mig…

 

Kategorier: ParteeeeY, Vänner | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Lämna en kommentar

Blogg på WordPress.com.